Domas

Uzņēmums strādā jau vienu piektdaļu gadsimta. Uzkrātā pieredze un zināšanas ļauj sniegt profesionālu ekspertīzi, tādēļ dalāmies ar viedokļiem un novērojumiem par to, kas šobrīd aktuāls, kas vairs nav modē, un kas drīzumā nonāks uzmanības centrā.

  1. Jānis Āboltiņš - uzņēmuma ilgtspēja slēpjas rūpēs par to

  2. Zane Sīviņa, BSMS mārketinga projektu vadītāja

  3. Viedoklis par rāmjiem

  4. Vēlos porsche par opel cenu

  5. #Wannabe

  6. Viedokļa raksts: Inta Buša

  7. Grafiskajā dizainā paviršība var maksāt dārgi

  8. Mārketings un papildinātā realitāte iet roku rokā

  9. Mārketinga nozares dinamika

  10. Merčendaizings un tā pievienotā vērtība

  11. Šī laikmenta trumpis