Inovatīvas un vieglas vairāku zīmolu sadarbības iespējas klientu iesaistei

Izstrādājot klientu iesaistes un lojalitātes programmas, sadarbību starp dažādiem zīmoliem šobrīd nav pārāk viegli un ātri izveidot. Uzņēmumi, kas to ir mēģinājuši darīt, lai lutinātu savus esošos klientus ar piedāvājumiem no citiem partneriem, zina, ka tas parasti iekļauj sevī lielus resursus (īpaši IT) un laiku, lai tādas sadarbības īstenotu.

❌ Rezultāts? Lielākā daļa partnerattiecību vienkārši netiek izveidotas.

🛫 Veiksmīgs piemērs: aviokompānijas un lielākie viesnīcu konglomerāti, kas guvuši panākumus gadu desmitiem, ir tie, kas spēj ko tādu veiksmīgi ieviest. Šie uzņēmumi darbojas globālā mērogā, viņiem ir spēcīgas IT komandas, un parasti tiem ir jau izveidota kopīga datu bāze.

Kā veicināt klientu iesaisti, kurās partneru tehnoloģijas nav šķērslis? Cik aizraujoši būtu izmantot citu zīmolu pirmās puses datus, kuri ir jau pieejami?

Jaunākie klientu iesaistes un lojalitātes rīki piedāvā iespēju izmantot kopīgu datu bāzi vairāku zīmolu priekšrocībām vai lojalitātes programmām. Jaunāko lojalitātes programmu iespēju potenciāls:

  1. Vērtība: digitāli kolekcionējami priekšmeti vai punkti, ko zīmols piedāvā klientam var būt mākslas darba vērtībā, var tam piešķirt EUR vērtību vai tas var kalpot kā statusa simbols, tādējādi pasākuma vai cita saskarsmes punkta (touchpoint) mirklis ar klientu iegūst pievienoto vērtību un kļūst par kolekcionējamu priekšmetu vai par iespēju iegūt īpašas priekšrocības (īpašu piedāvājumu, dāvanu, ielūgumu uz pasākumu u.c.)

  2. Kopiena: digitāli kolekcionējami priekšmeti vai punkti var sniegt klientiem tiešu, ekskluzīvu un autentisku (neviltojamu) piekļuvi zīmolam un kļūt par spēcīgu kopā radīšanas rīku (tieša piekļuve klientam un iespēja radīt kopā) un veicināt kopienas sajūtu;

  3. Priekšrocības: klienti nopelna priekšrocības, iesaistoties zīmolu noteiktās aktivitātēs un krājot digitāli kolekcionējamos priekšmetus vai punktus. Tā var būt arī iesaiste zīmola sociālajos tīklos vai atverot zīmola sūtītu jaunumu e-pastu. Tādā veidā zīmols var identificēt aktīvākos un lojālākos klientus un sniegt tiem īpašas pieredzes;

  4. Ieguvumi un priekšrocības no citiem zīmoliem: digitāli kolekcionējami priekšmeti vai punkti var sniegt iespēju klientiem izmantot citu zīmolu priekšrocības, piemēram, piekļuvi ekskluzīvām pieredzēm, saturam vai pasākumiem, ja citi zīmoli vēlas viņus uzrunāt.

    Blokķēdes tehnoloģija piedāvā vēl nebijušu, ļoti elastīgu klientu iesaistes iespēju, kas ievērojami atvieglo zīmolu savstarpējās sadarbības iespējas un sniedz aizraujošas pieredzes radīšanas iespējas. Vairāk par šiem rīkiem un to ieviešanas iespējām uzzini piesakoties BSMS bezmaksas 30 min konsultācijai.

    Raksta autores: Janīna Vinklere, Līva Rudzona