Kas kopīgs Skārletai Johansonei un Selēnai Gomezai?

Protams, liela fanu bāze, savs kosmētikas zīmols un vēl viena lieta – tiešās saiknes veidošana ar saviem lojālākajiem klientiem, izmantojot inovatīvu Web2.5 rīku TYB jeb “Try Your Best”.

”Ja mēs varam panākt, ka klienti veic atkārtotus pirkumus un stāsta par tiem saviem draugiem, tā ir īstā klienta dzīves ilguma vērtība,” saka Skārleta Johansone (Scarlett Johansson), uzņēmuma The Outset līdzdibinātāja. Skārleta aicināja savus sekotājus pievienoties TYB ar personalizētu videoklipu.

”Pirms Rare Beauty izlaida savu pirmo produktu un kļuva par lūpu spīduma fenomenu kā tas ir šodien, komanda rīkoja Zoom zvanus ar zīmola faniem.” teica Sāra Spruča-Feinere (Sara Spruch-Feiner).

Try Your Best rīks klientu iesaistei un lojalitātei jeb TYB sniedz iespēju:

✅ analizēt kopienas tiešo ietekmi uz zīmola biznesu: tā ir abpusēji izdevīga iespēja, kur kopienas iesaistīšanās atmaksājas faniem un zīmoliem;

✅ kopienas biedri iegūst tiešu piekļuvi Skārletai un Selēnai. Abas zīmolu dibinātājas padziļina saikni ar saviem aktīvākajiem kopienas biedriem. Kopienas biedri var dot ieguldījumu zīmola attīstībā, veidojot UGC (lietotāja radītu saturu), sniedzot un daloties ar atsauksmēm par produktiem. Par aktīvu iesaisti biedri nopelna balvas, kuras var apmainīt pret priekšrocībām zīmola tīmekļa vietnē;

✅ zīmoli no TYB biedriem iegūst 2,2x biežākus pirkumus un par 23 % lielākus ieņēmumus mūža laikā, salīdzinot ar tiem, kas nav TYB dalībnieki.

✅ zīmoli var veidot tiešo saikni, apbalvot un novērtēt savu kopienu, pilnībā pārvaldot šo komunikācijas un saskarsmes kanālu.
Īsumā - tā ir slavenā Starbucks Odiseja, bet vieglākā versijā.

Lai gan TYB ir Web 2.5 rīks, mēs redzam Web3 ētikas integrāciju:

✔ kopienas veidošana: zīmols iegulda laiku, lai veidotu un uzturētu tiešo saikni ar kopienas dalībniekiem;

✔ atlīdzība: kopienas dalībnieki tiek atalgoti par savu iesaisti;

✔ īpašumtiesības: nopelnītos punktus par iesaisti var nodot kādam citam, tādā veidā iesaiste ir kā dalībnieku aktīvs.

Viss iepriekš minētais ir panākts ar e-pasta pieteikšanos, lielisku UX un “baltā etiķetes” (white label) iespējām.

Ir interese izmantot TYB platformu vai līdzīgu platformu, lai stiprinātu savu zīmolu un tā pozīciju tirgū? Sazinieties ar mums!

Raksta autore: Janīna Vinklere