L'Oréal Paris Revitalift Clinical pasākums

Mērķis: iepazīstināt satura radītājus, sociālo tīklu lietotājus, medijus un klientus ar L’Oréal Paris jauno produkta līniju Revitalift Clinical, kā arī atgādināt par jau labi zināmiem zīmola produktiem. BSMS uzdevums bija izstrādāt konceptu, kas palīdz auditorijai saprast zinātnisko aspektu, kas ir L’Oréal produktu pamatā un ļauj fantastiski pavadīt laiku lieliskā kompānijā un norises vietā.

Par pasākuma vietu tika izvēlētas Zuzeum mākslas centra telpas, kas palīdzēja iemiesot pasākuma konceptu “Kad skaistums un zinātne satiekas”. Telpās tika iekārtotas vairākas foto un video zonas, kā arī produktu ekspozīcijas, kas iedvesmoja radīt saturu un dalīties ar neaizmirstamu atmosfēru sociālajos tīklos.

Pasākuma laikā mediji un influenceri no visas Baltijas darbojās laboratorijā, veica ādas testēšanu, saņēma rekomendācijas no dermatoloģes un skaistuma ekspertes, kā arī baudīja pasākumam pieskaņotas uzkodas, dzērienus un aktivitātes.

BSMS komanda padomāja par visu: sākot ar oriģināliem ielūgumiem, kas tika iepakoti elegantā stikla mēģenē un gardām pārsteiguma dāvanām viesnīcā ārvalstu viesiem, beidzot ar tehnisko nodrošinājumu un loģistiku. Kopumā pasākumu apmeklēja ap 80 cilvēku.