Euroser influencer boxes

UZDEVUMS – iepazīstināt plašāku auditoriju ar produktu klāstu caur sociālajiem tīkliem, neveidojot savu profilu, kas ir laikietilpīgs un dārgs process. Kampaņas ietvaros tika veidoti trīs atšķirīgi koncepti trīs produktu līnijām. Mērķis bija neuzkrītoša parādīšanās sociālajos tīklos, pēc iespējas mazāk atgādinot sponsorētu saturu, tādēļ pakāpēniski tika iesaistīti mikro influenceri, maksimāli saskaņojot produktu stāstu un ziņu ar profilu saturu (veselīga dzīvesstila piekritēji, konditori utml.). Šie produkti tika atspoguļoti dažādās receptēs, parādot to pielietojamību un reizē dodot pievienoto vērtību. Izmantojot 15 mikro influencerus, tika sasniegtas vairāk kā 40 000 impresijas, iesaistīti vairāk kā 25 000 profilu, kas ir veiksmīgs rezultāts, ņemot vērā to ka šie sasniegtie profili nav nejauši, bet gan labprāt seko šāda veida saturam – auditorija bija filtrēta. Tika panākta arī papildus interese no sekotāju puses, saņemot specifiskus jautājumus par produktiem un to pieejamību tirdzniecības vietās.