DZIRKSTOŠO DZĒRIENU “MŪSU” INFLUENCERU KAMPAŅA + DEGUSTĀCIJAS

Mērķis ir veicināt zīmola “MŪSU” atpazīstamību un pārdošanu ar influenceru mārketingu un degustācijām tirdzniecības vietās.

(1) Influenceru piesaiste. Mēs pārsteidzām influencerus, sagatavojot lielas dāvanu kastes ar svaigām zemenēm, rabarberiem un trim pudelēm vīna. Saņemot dāvanas, viņi dziedāja dziesmas, fotografējās, baudīja laiku, degustējot vīnu, un zemenes nogaršoja pat mājas mīluļi. Iesaiste bija iespaidīga – kopā 29 influenceri, kas dalījās ar 56 storijiem, 1 reels, 2 ierakstiem, un auditorijas pārklājums bija lielāks nekā 550 tūkstoši sekotāju!

(2) Pasākumu organizēšana un satura veidošana. Lai veicinātu atpazīstamību un izveidotu saturu nākotnes komunikācijai, tika organizēts “MŪSU” vasaras pikniks, kurā piedalījās influenceri: Māra Upmane-Holšteine @asto_maar, Māra Ziemele @edamskaisti, Sanda Dejus @sandadejus un Līga Nakts @liganakts. Rezultātā ieguvām 4 ierakstus un 18 storijus un auditorijas pārklājums bija ap 50 tūkstoši sekotāju.

(3) Degustācijas tirdzniecības vietās: pārdošanas veicināšana. Kopumā sarīkojām 8 “MŪSU” degustācijas Alkoutlet un TOP veikalos 7 Latvijas pilsētās un sasniedzām vairāk nekā 1400 cilvēkus un pārdevām vairāk nekā 110 pudeles vīna. Arī aicinot cilvēkus nogaršot vīnu, uzzinājām viņu domas par produktu un zīmolu, kas palīdzēs zīmola attīstībai nākotnē.