Vasaras sajūta rudenī ar Martini Fiero – influenceru kampaņa

UZDEVUMS – iepazīstināt patērētājus ar jauno Martini produktu – Martini Fiero, izmantojot sabiedrībā atpazīstamos viedokļu līderus, kuri dalās iespaidos par jauno rūgti-saldeno vermutu.

Kādas emocijas sajustu Tu, ja vienā brīnišķīgā dienā, saņemtu lielu sarkanā apelsīna šķēli? Droši vien, sašutumu, jo nezini, kas ir iekšā, bet patīkamu – jo izskatās tik kārdinoši! Tieši šādu emociju arī vēlējamies, lai sabiedrības līderi parāda saviem sekotājiem, saņemot diezgan negaidītu pārsteigumu. Iekš pārsteiguma, bija viss nepieciešamais, lai drūmu rudeni pārvērstu atpakaļ vasarā – kokteiļa sastāvdaļas Martini&Tonic. Iesaiste bija pārsteidzoša – kopā 25 influenceri, kas padalījušies ar 68 storijiem un auditorijas pārklājums bija lielāks nekā 850 tūkstoši sekotāju!

kaste sarkanā apelsīna veidolā, tiek attaistīta dažādos veidos. iekšā ir atrodamas sastāvdaļas kokteiļa Martini un Tonic pagatavošanai

Buklets ar Martini logo un sarkano apelsīnu, iekšā aprakstīta recepte, kā pagatavot Martini un Tonic kokteiļi, kas garantēs vasaras sajūtas drūmajā rudenī