Epizode 27
ep. 27 Augusta mini sērija: par trade stratēģijām
![ep. 27 Augusta mini sērija: par trade stratēģijām](/_astro/11276516-1629288623931-611a928390174_1HGTSx.webp)
40
Šodien podkāsta “Tirgziņu Tērzes” mini sēriju cikla noslēdzošā epizode par stratēģijām. Kopā ar Jāni Mucenieku ("Lofbergs Baltic" ģenerāldirektoru) un Svetlanu Dāboliņu ("Given by Grenardi" mārketinga vadītāju) runājām par trade marketing:
- Kā sadalīt kanālus starp tirdzniecību un mārketingu?
- Kā panākt sinerģiju starp pārdošanas un komunikācijas nodaļām?
- Kas raksturīgs FMCG segmentam un kā tajā darboties?
- Vai Latvijā zīmoli zina, kur viņi vēlas būt pēc 5 gadiem?
Patika epizode? Dalies sociālajos medijos!
Dalies ar savām pārdomām komentāros!
Iepriekšējā epizode
ep. 26 Augusta mini sērija: par PR stratēģijāmNākamā epizode
ep. 28 Tirdzniecības centru pēckrīzes komunikācija